Wat te doen als je niet van pukkeltjes op je gezicht af kan blijven?

Ik heb al jaren lang last van rode wondjes op mijn gezicht en ik kan er niet van af blijven ik smeer er wel Differingel op dan gaat het weer even weg, maar dan ga ik er weer aan krauwen onder het huiswerk doen ofz. Het is een soort rare gewoonte van me, kan iemand me hier mee helpen hoe ik moet stoppen met krauwen aan de wondjes.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Pleister op vingertop wijsvinger dominante hand doen, maakt je bewuster van wat je doet.

Antwoorden (1)

meestal tape ik de pukkeltjes af