Mijn enkel is opgezwollen en het jeukt erg. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Ik heb het sinds zondag. Mijn enkel is opgezwollen en het jeukt erg. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Picture for question

Antwoorden (2)

Lijkt mij een allergische reactie op een insectenbeet,je kan best je huisarts eens raadplegen.
fremar
3 jaar geleden
Misschien een muggenbult...maar als ie heel erg opgezwollen is, misschien ook wel processierups? ik heb gehoord dat die er ook weer zijn.