Wat moet ik doen aan bultjes op de vagina?

Ik heb een soort hele kleine bultjes helemaal boven aan mijn vagina en ik kan niet vinden op het internet wat het is. Het zijn een soort kleine bultjes en als ik het uitknijp komt er een heel klein beetje wit uit. Maar de bultjes zijn er echt stuk of 50 naast elkaar. Iemand die dit ook heeft of weet wat ik moet doen? Ik ben 16 jaar en heb geen soa.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
Amadea
4 jaar geleden
Scheer jij je daar misschien?
Antoni
4 jaar geleden
Misschien zijn het talgkliertjes. Die komen op de huid voor over vrijwel het hele lichaam. Zie voor meer informatie https://nl.wikipedia.org/wiki/Talgklier.
Ritsuka
4 jaar geleden
Waarschijnlijk talgkliertjes inderdaad. Niet uitknijpen, geeft kans op ontsteking.

Antwoorden (1)

Daar moet je niks mee doen. Het wittige dat er uit komt is talg, het zijn kleine talgkliertjes.

Het is normaal, als je ze uit loopt te knijpen loop je een risico op ontsteking. Gewoon afblijven dus.
Ritsuka