Groeit mijn nagel weer aan?

Ik heb mijn iPad op mijn nagel laten vallen waardoor er een deuk in zit en nu heeft het losgelaten maar de helft zit er nog vast op ik was benieuwd nu de onderste helft van de nagel er nog op zit of die dan ook nog groeit

Picture for question
6.5K

Antwoorden (1)

Als deze nagel niet doorgroeit komt er gewoon een nieuwe onder. maar dat gaat lang duren, nagels groeien niet zo snel en zolang de nieuwe nagel er nog niet helemaal is en de oude hem niet in de weg zit, blijft die rustig zitten. Als de nieuwe nagel doorgegroeid is gaat de oude langzaam aan loslaten.