ik heb dus een roodbultje op mijn balzak. Het zit niet op de teelbal. Wat kan het zijn?

Hallo, ik heb dus een roodbultje op mijn balzak. Het zit niet op de teelbal. Wat kan het zijn? Moet ik mij zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Vermoedelijk is het een talgkliertje. Daarvan heb je talloze overal op je huid, dus ook daar beneden. Soms zijn talgkliertjes even wat groter en roder dan gewoonlijk.

Voor de zekerheid kan je naar de huisarts gaan. Alleen die kan een definitief en deskundig oordeel geven.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ zit het inderdaad erop en niet erin, laat los.
Ook daar zitten talgklieren en het is inderdaad een zweterig gebied.