Wat kan ik doen aan de pijn in mijn knie?

Ik ben bijna een jaar geleden gevallen op mijn knie. De huisarts heeft me verwezen naar de fysio maar dat heeft het alleen maar erger gemaakt. Hij wil me niet doorverwijzen naar een orthopeed. Ik lig vaak wakker van de pijn en mijn knie zit vaak verkeerd alsof het in elkaar gezakt is, het is een rotgevoel. Wat kan ik doen tegen de pijn behalve alcohol drinken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
Rieneke1
5 jaar geleden
Bel je zorgverzekeraar eens voor advies.

Antwoorden (2)

Voor nu pijnstillers vragen aan de huisarts en van huisarts veranderen, tenzij je verder erg tevreden bent.
Second opinion zou ik zeker vragen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In eerste instantie van huisarts wisselen. Kan dat niet meteen dan kun je wachten tot je huisarts vakantie heeft en naar een vervanger gaan. De huisarts MOET jou doorsturen als je daarom vraagt. Je kunt ook bij de apotheek pijnstilling vragen, zij geven ook advies over wat je mag hebben.