hoe behandel ik mijn uitgedroogde voetzolen?

overdag gaat het wel , met de pijn, maar s'nachts als mijn voeten op drogen, omdat ze uit de schoenen /sloffen komen , worden de voeten droog. kan bijna mijn tenen en voeten niet krommen, bodylotion, voetenbadjes met Biotex en daarna scrubben het mag allemaal niet baten!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.7K
Amadea
5 jaar geleden
Invetten, zou ik zo zeggen. En dan (dunne, goed wasbare) sokken aandoen.
TurfGraver
5 jaar geleden
Elk mens zal anders zijn maar bij mij hielp slakken crème geweldig.

Het beste antwoord

Uierzalf , niet crême , van Bogena (in gele blikken te koop bij drogist en online). Voor het slapen gaan je voeten goed insmeren en daarover heen sokken. De hele nacht kan het intrekken en na een paar dagen merk je het verschil. Echt het werkt prima!
.
Als voorbeeld: verschillende verpakkingen o.a. 300ml en 700ml en online komen verzendkosten er bij, grote drogist verkoopt ze ook
https://www.bol.com/nl/p/bogena-uierzalf-700-gr-bodylotion/9200000005173845/
.
Deze link is beter:
https://www.deonlinedrogist.nl/bogena-uierzalf-300gr-p-4120.html
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ voor je dit doet en het geen pijn doet, eerst de voeten vijlen met een voetvijl. Niet na het douchen etc., zodat de voeten goed droog blijven. Het stuift enorm.
Niet een elektrische, maar gewoon een voetvijl van een paar euro. Scholl verkoopt deze bijvoorbeeld.

Andere antwoorden (1)

Koop een grote pot "uierzalf" bij de drogist. Smeer je voeten daar goed mee in na een voetbad met alleen warm water. Trek sokken aan en ga naar bed. Euvel verholpen. Doe dit enige nachten achter elkaar en je zult nergens meer last van hebben.