Ik ben vanmorgen flauw gevallen en nu ben ik bang dat ik in mijn slaap flauw val wat moet lk doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
5 jaar geleden
Weet je ook waarom je flauwviel? Houd dit in de gatdn.

Antwoorden (1)

k heb nooit gehoord dat je in je slaap flauw kunt vallen. Wel dat je bij het opstaan flauw kunt vallen wegens een te lage bloeddruk.Bij opstaan zakt het bloed dan naar je benen en je hart krijgt te weinig bloed, dus zuurstof. Uit veiligheid zakt je lichaam dan omlaag, je valt en je bloed kan zich makkelijker naar je hart verplaatsen, en je komt weer bij. Als het vaker voorkomt misschien een keer je bloeddruk laten meten, maar je niet druk maken, dat is ook niet goed voor de bloeddruk