Wat kan je doen tegen hoofdpijn?

Ik heb sinds vanmorgen hele harde hoofdpijn, ik ben dan toch naar school gegaan maar mijn hoofd deed zoveel zeer dat ik naar huis mocht gaan. Weet er iemand wat je kan doen tegen hoofdpijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Ga naar bed met een aspirine of paracetamol. Ga eerst een nacht goed slapen. Als het morgen nog even heftig is ga dan naar de huisarts. het kan van alles zijn, griep, vermoeidheid, en nog veel meer. Maar wij zijn geen artsen. Het antwoord krijg je bij je huisarts.
Het beste gewenst en ik hoop voor je, dat je morgen gezond weer opstaat.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Slik gerust 2 paracetamol. 2x 500 mg
Je gewoon rustig houden. Zorg ervoor dat er niet teveel hard lawaai is. Ik zou het aanraden om even niet naar school te gaan, het kan ook migraine zijn. Daarom raad ik het aan om morgen even thuis te blijven, (is maar een halve dag) en in een donkere kamer te blijven. Desnoods rust je een beetje uit. Hou je gewoon op je gemak!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mogelijk krijg jij ook erge hoofdpijn doordat je teveel binnen bent.
In dat geval vaker naar buiten en dan lopen of fietsen en niet met OV reizen. Veel te benauwd en ook vol/druk.
In bed liggen met gordijnen dicht zonder phone zonder tv met je ogen dicht kan een oplossing zijn. In slaap vallen is prima.
Als je hier vaker last van hebt toch maar een afspraak met de huisarts maken.
Beterschap!