Wat kan ik doen als ik regelmatig het gevoel heb dat ik flauw ga vallen?

ik heb het gevoel als ik moet flauwvallen dat is al 5x tijdens het paardrijden en ik wil er van af zijn

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
tinus1969
5 jaar geleden
Val je ook werkelijk flauw? Ben je aan het lijnen/diëten?

Antwoorden (1)

Het lijkt me verstandig als je naar de huisarts gaat en vraagt om je bloeddruk te meten. Misschien is die veel te laag. Kan ook zijn dat je iets anders mankeert. Wij kunnen je hierbij niet adviseren. Zou ook gevaarlijk zijn. De oorzaak moet worden opgespoord, dan kan er iets aan gedaan worden.
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
Naar huisarts gaan is sowieso verstandig, maar bloeddruk is niet het eerste waar ik aan denk.