Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen kuitspier pijn?

Ik moest laatst letterlijk voor mn leven rennen omdat er iemand met een mes achter me aanzat, ik ben niet veel lichaams beweging gewent dus ik heb géén goedde conditie, op dat moment heb ik denk ik pak hem beet 100 meter vól gesprint, nu heb ik al weken last van spierpijn in mijn linker én rechter kuit... het is als ik stil sta niet zo erg, maar als ik bijvoorbeeld de hond uitlaat, en dus een stukje loop, is het heel pijnlijk, uren daarna is er nog een vervelende pijn/ kramp aanwezig. Weet iemand wat ik moet doen? Totalen rust (niet meer lopen dus) of even langs de dokter gaan? Of negeren en hopen dat ‘t weg gaat? Bedankt voor het lezen, ik hoop dat iemand mij kan helpen! ;)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat een verhaal zeg! Maar om de pijn te verlichten of te stoppen kan je er biofreeze opdoen en dit help erg! Als je je echt zorgen maakt kan het nooit kwaad om het even na te laten kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding