Heb het al even heel benauwd maar nu ook drukpijn bij mijn schouderblad wat kan ik het beste doen?

Nu al zeker anderhalve week benauwd en nu ook pijn bij m'n schouderbladen de pijn maakt mij ook erg misselijk heb gelukkig geen koorts

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
Ivana
5 jaar geleden
Je kunt ook de dokterstelefoon bellen en advies vragen als je echt bang bent.

Antwoorden (1)

Morgenochtend naar je huisarts! Iets beters kun je niet doen...
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie ik moet morgen werken en ik kan ook heel moeilijk vrij krijgen van m'n werk dus probeer het nog even uit te zingen maar zal spoedig als het zo blijft contact op nemen met m'n huisarts
Ritsuka
5 jaar geleden
Bel in elk geval voor advies
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Toch beter kijken of er iets te verzinnen valt met je werk. Naar een inloopspreekuur van je huisarts, als dat er is, en iets later naar je werk. Als je klachten verergeren ben je verder van huis. Klachten zijn vaak een signaal dat je niet goed naar je lichaam luistert.