Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je van oorsuizen af?

Heb al een week last van oorsuizen, ik weet dat er 400 oorzaken aan kan liggen, en dat ee geen medicijnen ervoor zijn. Wie is er bekend met oorsuizen, hoe ga je ermee om?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Dat zal dus ook afhangelijk zijn van de oorzaak. OF er wat aan te doen valt?
Dus eerst naar huisarts om oorzaak te achterhalen.
Bordensteker
5 jaar geleden
Zie ook deze eerdere vraag https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/vraag/32432/piepje-oor/ , waarop VS toen zelf een opmerkelijk antwoord wist.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik raad je echt aan hiermee naar een dokter te gaan. Mogelijk zit je hier de rest van je leven mee. Wat de oorzaak ook is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan zoals je zelf al schrijft verschillende oorzaken hebben. Denk bijvoorbeeld aan stress. Of misschien heb je vorige week iets inspsnnends gedaan met je oren, wat misschien niet zo erg leek, maar dat toch was.

Ik zou in ieder geval de huisarts raadplegen. Zorg voor voldoende slaap - voldoende en regelmatig eten. Ik heb een bron hierbij gevoegd, misschien help die wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding