sorry maar wat moet je doen als je vrouw voor de eerste eer ongesteld wordt op 20 jarige leeftijd?

dit gaat over de vrouw van een vriend van mij ze heeft de ziekte van lime gehad

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
LeonardN
6 jaar geleden
Kalm blijven en rustig ademhalen? Wat zou er anders zijn aan dan iemand die het op een "normale" leeftijd zou krijgen? Wat is je antwoord op de vraag:
wat moet je doen als je/een vrouw voor de eerste eer ongesteld wordt?
Als je dat antwoord weet, kan je dat toepassen op deze situatie.
Als je dat antwoord niet weet, is het in mijn ogen vreemd dat je dat niet vraagt en waarom je het zo specifiek maakt.
Erna55
6 jaar geleden
Jij hoeft niets te doen.....
Ivana
6 jaar geleden
Je zou haar (of je vriend) aan kunnen raden even langs de huisarts te gaan. 20 Jaar is wel erg laat, 16/17 jaar zou nog normaal zijn. Maar alles kan met de lime ziekte te maken hebben, hoeft natuurlijk niet. Wij zijn geen arts, dus als je je ongerust maakt. Hup, naar de dokter, die kan je geruststellen of doorverwijzen.
LeonardN
6 jaar geleden
Lijkt me een prima antwoord Ivana.
Erna55
6 jaar geleden
Ik vind het wonderlijk dat de vrouw zelf niet eerder naar de huisarts is gegaan en nu blijkbaar aan de vraagsteller om advies vraagt...
LeonardN
6 jaar geleden
@erna55
Je doet allemaal aannames. Het kan ook zo zijn:
kkkkkk heeft een vriend genaamd vvvv en die heeft weer een partner ppp
ppp wordt ongesteld, kkk verneemt dat en vraagt zich af wat vvv op dat moment kan doen. Of de vrouw wel of niet naar de huisarts is gegaan wordt NERGENS vermeldt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Erna55 heeft groot gelijk. Het gaat nota bene over de vrouw van een vriend!! Niemand anders dan de vrouw hoeft ook maar iets te doen zolang de vrouw dit niet zelf aangeeft. Het is 100% een privékwestie.
Erna55
6 jaar geleden
@kkkkkkkkkkkkkkkkk :
Wat is de reden van je vraag ?
- is je advies gevraagd
- ben je persoonlijk geinteresseerd of bezorgd,
- iets anders .
LeonardN
6 jaar geleden
De vraag is NIET wat de vrager moet doen. Lees even mee:
wat moet je doen als JE vrouw voor de eerste eer ongesteld wordt De vraag is dus wat de vrager van de vriend moet doen. Niets, dat is ongeacht het waarom van de vraag.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Blij zijn dat het blijkbaar toch allemaal werkt.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
We lezen het allemaal verkeerd.
sorry maar wat moet je doen als je vrouw voor de eerste eer ongesteld wordt op 20 jarige leeftijd? Ik wil dan wel graag weten wat die eerste "eer" is. Seks met haar man? Hoeft niet altijd een eer te zijn hoor. Mannen kunnen nog wel eens egoïstische bruten zijn bij de "eerste eer" Zolang we niet weten wat de eerste eer inhoud kunnen we geen volwaardig antwoord geven.
Erna55
6 jaar geleden
Dit lijkt me een type- foutje.
Waarschijnlijk bedoelde vraagsteller : " als je vrouw voor de eerste keer ..."

Antwoorden (2)

Niets. Jij hoeft niets te doen, je vriend niet niemand niet. Wat de vriend kan doen is benodigde artikelen halen bij de drogist/supermarkt, en wat de vriendin zelf kan doen (als ze dat nog niet gedaan heeft) is even naar de huisarts gaan en wellicht naar de gynaecoloog.
6 jaar geleden
als vriend van of man kan je alleen maar je vrouw een zo comfortabel mogelijke periode geven. is namelijk voor veel vrouwen niet de allerleukste tijd.
de rest zal ze zoals hieronder aangegeven echt wel zelf moeten ondernemen. Gezien ze de ziekte van lyme gehad heeft zal ze ook wel de nodige opvolging gehad hebben. Als dit de reden is van de late menstruatie zal ze hiervan op de hoogte zijn, en anders zal ze even langs de gynae moeten.