Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kun je doen aan pijn links onderin je buik/ in je zij?

Ik heb sinds 3 week pijn links onder in mijn buik/in mijn zij heeft Iemand enig idee wat dat ik kan zijn. Ik heb jaren geleden last gehad van nier gruis maar dat voelde heel anders en dat was constant. Als ik zit is het goed maar als ik in de benen kom dan heb ik heel veel pijn als ik dan wat heen en weer loop gaat het wel beter maar voel ik het nog steeds. Pijnstillers helpen nauwelijks. Ik ben een vrouw van 40

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste is maandagmorgen met wat ochtendurine naar de huisarts gaan, temeer omdat je al eens niergruis had. Soms kan een kleine niersteen deze klachten geven en als deze in de urineleider "zweeft" kan door wat lopen of beweging ook pijn minderen. Meestal volgt als HA iets vermoedt nog een echo met contrastvloeistof.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100