Als mijn voet bij elke draai knalt is dat dan ernstig?

Als ik mijn rechtervoet draai en knalt die bijna bij elke draai en als ik zo na een tijdje mijn voet draai krijg ik een steek omdat het zo een grote knak is en als ik blijf draaien bij mijn voet ook knakken. Zou dit ernstig zijn of is dit normaal?
(sorry het "knallen" wat voor sommigen wat onduidelijk is was een type fout er moet knakken staan zoals je wel is je vingers knakt)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Dat lijkt mij iets voor je huisarts
crispy
6 jaar geleden
Dat lijkt me niet normaal, maar ik kan me moeilijk voorstellen wat je bedoelt met knallen. Dat doet me denken aan geluidsoverlast, en dat lijkt me onwaarschijnlijk. Wellicht moet je een beetje nauwkeuriger omschrijven wat je bedoelt met knallen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat het ‘knallen’ ook mag zijn en waar het door komt, ik lees dat je ook een steek hebt en pijn is een signaal dat er iets niet goed zit. Kortom, ga naar de huisarts en laat hem/haar een oordeel vellen.
Succes.

Antwoorden (1)

Dat kan goed zijn en het is helemaal nie zo erg . Mijn voet knakt ook bij elke draai , als ik ga zitten knakken mijn knieën , als ik mijn arm buig en strek knakt mijn elleboog . Ik sport heel veen uren per week en ik had het eens gevraagd aan de sportdokter of het erg was . Maar hij zij dat het helemaal niet erg is zolang de knakken nie pijn gaan doen . Als het pijn doet kan je best het laten controleren .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja ik sport 4 tot 6 uur per week en soms doet het wel pijn maar niet altijd