Wat kan ik doen tegen het wondje op mijn lip?

Ik heb nu echt al een jaar een rode streep/wond in de linkerhoek van mijn lip. Het zit er al heel lang en ik weet niet hoe ik er vanaf moet. Iemand een idee?
Het valt van een afstand niet echt op maar van dichtbij zie je het duidelijk.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een gescheurde mondhoek?
https://gescheurdemondhoek.nl/oorzaken/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Huisarts vragen eens naar te kijken... na een jaar!

Antwoorden (1)

Dat het niet goed wil genezen komt waarschijnlijk door verlaagde weerstand. Hoe je daar dan weer aan komt is een tweede vraag. Goed en gevarieerd eten, goed rusten, geen stress en anders uitzoeken of je een ander onderliggend gezondheidsprobleem hebt. (ik kom zo juist bij de huisarts vandaan met deze boodschap)