Ik heb op dit moment een probleem, snel kloppend hart, tintelende vingers, en ze trillen heel erg wat is dit?

Ik voel mijn hart snel kloppen, mijn vingers tintelen en ze trillen heel erg wat is dit??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Amadea
6 jaar geleden
Dat kunnen wij niet weten. Wat heb je gedaan, gegeten, gesnoven, gespoten, of anderszins?
Amadea
6 jaar geleden
(Te) veel cafeïne binnengekregen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou je echt willen helpen of informatie willen geven, maar ik heb werkelijk geen idee. Als ik jou was zou ik gewoon naar een doktor gaan zo snel mogelijk (niet om je bang te maken ofzo, maar het is altijd goed om naar de dokter te gaan als je je zorgen maakt of je rare dingen krijgt, zoals trillende handen etc.) succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bel beter even de HAP (huisartsenpost) en vertel wat je mankeert. Vraag wat je moet doen, hoe ernstig dit lijkt. Aan de lijn is een huisartsassistente, die kan beoordelen wat te doen.
Gelijk komen, morgen een afspraak met huisarts maken, of gewoon rustig naar bed en 'niets' aan de hand. Dat je je misschien druk maakt om 'niets'. Niet naar het ziekenhuis gaan: mag niet. ook niet naar de HAP gaan mag niet. Eerst bellen!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het klinkt als een paniekaanval of hyperventilatie. Voor de zekerheid kun je de huisartsenpost bellen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Te weinig gegeten? Te weinig geslapen? Te veel cafeine? Het is nu een paar uur later, hoe is het nu en heb je al gebeld?

Antwoorden (1)

Dit kan gebeuren door stress of als je ergens zenuwachtig voor bent. Als dit zo door gaat kan je beter een dokter opzoeken