rugpijn mag ik dan tuinwerk doen bv 1/4de hectare grasmaaien ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Erna55
7 jaar geleden
Weet je waardoor je rugpijn veroorzaakt is ?
Wanneer je spierpijn hebt, doe het dan rustig aan. Wanneer je rugpijn erger wordt, stop er dan mee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bewegen is vaak goed, overbelasten natuurlijk niet. 2500m2 maaien is waarschijnlijk teveel.
Natuurlijk afhankelijk van de maaier en van de ondergrond, want hobbelen op een zitmaaier is ook niet fijn met rugpijn.

Antwoorden (1)

Of jij dat mag, mag je zelf weten lijkt mij. Of dat een goed idee is weet ik niet, met een elektrische grasmaaier lijkt mij dit niet zo'n probleem, met een mechanische grasmaaier zou ik het toch maar een dagje uitstellen.