Als ik mijn bril afzet blijf ik de afdruk voelen op mijn gezicht, is dat normaal?

Sinds een week heb ik een bril. Als ik die een paar uur op heb gehad en hem afzet dan blijf ik de hele avond de afdruk voelen op mijn neus en rond mijn ogen. Heel vervelend.
ik heb aangezichtspijn aan een ongeluk overgehouden waarvoor ik pijnstilling gebruik. Weet niet of ik daardoor gevoeliger ben.
Ofdat dit gevoel normaal is bij een eerste bril.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.5K
Amadea
7 jaar geleden
Dat kán te maken hebben met de aangezichtspijn. Het zou ook kunnen dat het montuur niet goed afgesteld staat op de vorm van jouw gezicht, en dan moet je terug naar de opticien om dat te laten corrigeren. Het zou ook kunnen dat het voelen psychisch is, omdat jij weerstand hebt tegen die bril.

Antwoorden (1)

Ik ben al 30 jaar aan de bril ook ik heb dat nog steeds.