Nee. "Myomen ontstaan onder invloed van de hormonen oestrogeen en progesteron, in de vruchtbare fase van het leven. Door hormonale veranderingen kunnen ze tijdens de zwangerschap soms groeien, maar na de zwangerschap nemen ze weer in omvang af. Ook bij sommige hormoonbehandelingen bij overgangsklachten, kunnen vleesbomen in omvang groeien. Voorts hebben vrouwen met overgewicht meer kans op vleesbomen."

Buikspieren trainen heeft hier dus geen invloed op. Mocht je al een vleesboom hebben, dan kan het wel een activiteit zijn die niet fijn aanvoelt.
Ritsuka
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
@conqie dat komt omdat de inlogservers veranderd zijn. Soms moet je juist even wachten, en dan ververst de pagina en ben je ineens weer ingelogd (omdat je blijkbaar uitgelogd was).
Beetje irritant, maar je leert er mee werken.