Wat is beter tegen vetverbranding: een glaasje koud water of een glaasje heet water?

1.2K
Erna55
8 jaar geleden
Je wilt vetverbranding tegen gaan ?
Amadea
8 jaar geleden
Meer vet gaan eten is dan beter.
Ritsuka
8 jaar geleden
Geen van beide gaat zoden aan de dijk zetten. Je moet gewoon minder eten dan je verbruikt, je kunt je energie beter steken in effectievere maatregelen, zoals meer groente en eiwitten eten (dit vult goed voor naar verhouding weinig kcal)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is je vraag nu? Duidelijke uitleg graag. Minder vetverbranding is vooral zo min mogelijk bewegen.
roelp
8 jaar geleden
Zal de vraag nader specificeren: Wat kost (lees: verbruikt) meer calorieen: het drinken van een glas koud water of het drinken van een glas warm warm/heet water? Dacht dat Anoniem10987 al een beetje in de buurt zit met het antwoord. Graag wat meer uitleg/antwoorden.

Antwoorden (1)

Heet water zal vanzelf afkoelen, bij koud water moet je lichaam werken om het op te warmen.