is een hangmat slecht voor je rug?

Is het slecht voor je rug om in plaats van een bed een hangmat te gebruiken om in te slapen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Reddie
9 jaar geleden
Probeer het. Je merkt het vanzelf.

Antwoorden (1)

Slapen in een hangmat is helemaal zo gek nog niet. Sterker nog we slapen sneller in en krijgen een beter nachtrust. En een hangmat is ook nog eens goed voor je rug.
Bovendien zijn hangmatten erg goed voor je rug. Voor mensen met rugklachten is slapen in een hangmat dan ook een uitstekend, en goedkoop, alternatief voor slapen in een bed. Het is wel erg belangrijk dat je voor een goede hangmat kiest.
fremar
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
En waarom zou dat dan zo goed zijn voor je rug?
fremar
9 jaar geleden
De meest comfortabele manier is om diagonaal in de hangmat te liggen. Uw rug is zo minder gebogen, wat ervoor zorgt dat u ontspannen in de hangmat kunt liggen. Dit voorkomt rugklachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Logisch dat een hangmattenverkoper zegt dat zo'n ding goed is voor je rug.
fremar
9 jaar geleden
en een matrassenverkoper?...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amazone-indianen slapen allemaal in hangmatten. En ik heb ergens lang geleden gelezen dat je in een hangmap het beste uitrust.
Hoe het met z'n tweeën gaat weet ik niet.