Ik heb een bultje op mijn tong wat steeds terugkomt, wat is dit?

Dit bultje zit nu al twee weken op mijn tong. Het word steeds groter (in de lengte) en ik voel het steeds beter. Ik heb het met een pincet al eens er af gehaald maar het komt gewoon terug. Het gebied om het bultje is een beetje gevoelig. Wie weet wat dit is?

Toegevoegd na 56 seconden:
Het voelt en ziet er niet hetzelfdd uit als een aft!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (1)

Lijkt een aft. Vaak helpt het om deze eens goed met je tandenborstel en tandpasta uit te schrobben, daarbij mag je hem rustig kapot poetsen, dwz dat witte laagje wat je ziet.
Als je dan de komende week je mond en gebit wat extra aandacht geeft bij het poetsen dan verdwijnt hij mogelijk vanzelf.

Als dat niet helpt, zie link voor meer tips en info.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
uit je bron:
Peuter en pulk nooit aan een aft. Als je een afte stuk maakt, wordt deze namelijk groter, dieper en pijnlijker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had hetzelfde gekopieerd:
Met name kleine aften kun je maar beter gewoon met rust laten. Peuter en pulk nooit aan een aft. Als je een afte stuk maakt, wordt deze namelijk groter, dieper en pijnlijker.Probeer eerst de algemene tips en gebruik uitsluitend medicijnen tegen aftes wanneer ze door je huisarts of tandarts worden voorgeschreven.
Wanneer er flink aan een aft wordt gepeuterd kunnen er bovendien
makkelijker nieuwe afteuze zweertjes ontstaan. En voor je het weet kamp je met een heuse uitbraak van aften! Breng vooral de tips m.b.t. tandpasta en voedselintolerantie in de praktijk, dat helpt heel vaak tegen aften! Ook het schrobben met je tandpasta wordt niet aangeraden in je bron, je spreekt je bron dus helemaal tegen.
Sorry, maar van mij daarom ook een min.