Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand tips geven tegen pijnlijke kramp in bovenbeen?

Kramp treed 's nachts op en trekt naar de lies en is erg pijnlijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Drink je genoeg water?
Probeer eens magnesiumcitraat te nemen voor het slapen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Elke dag tomaten eten werkt goed en daarnaast ook je hele been in smeren of masseren met magnesium olie voordat je naar bed gaat, te koop bij winkels zoals De Tuinen( ik kan niet op de naam van die andere winkel komen het heeft de naam van een kruid). Kijk wel uit welke je koopt want ze zijn er in verschillende prijsklassen maar zijn allemaal hetzelfde! Bij mij hielp echt niks(ook de pillen niet) tot mijn huisarts dit vertelde, ik ben nu al een half jaar,na ruim 20 jaar, helemaal van alle krampen in mijn benen,voeten en handen af, het werkt ook meteen!

Toegevoegd na 23 minuten:
De winkel heet Rozemarijn maar ik zag net op internet dat Het Kruidvat het ook verkoopt. Ik heb de olie van Golden Naturals € 14,95 bij het kruidvat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nachtelijke krampen komen veel voor (vooral bij zwangere vrouwen). Normaal gesproken is er spraken van kramp in de kuiten en of voeten. Maar ik neem aan dat het in het boven been ook goed mogelijk is.

Wat je kan doen is:
Magnesium supplementen slikken, let wel op van magnesium kun je ook energie krijgen.
Drink voldoende water, kijk uit met alcohol en andere vocht afdrijvende dranken
Verander je slaaphouding
en je kan ook nog na de apotheek of huisarts die kunnen je helpen om dit met pillen te verminderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding