als ik wakker word heb ik een steek in mijn borst hoe kan dit?

Dit heb ik niet altijd als ik wakker word, maar af en toe. het is een die een paar minuten duurt. het is doet best veel pijn en kan me dan ook echt niet draaien of bewegen. ook heb ik af en toe dat er ineens een steek door mijn borst schiet maar dan is de pijn naar paar seconden weg is. kan dit komen door slechte ademhaling of zijn hier andere redenen voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben je een man of een vrouw?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
vrouw 17 jaar.
nounka
9 jaar geleden
Toen ik jong was, had ik vaak steken zo tussen mijn borsten. Bleek dat het de longen waren ( want hart was ok ) ben eruit gegroeid.

Het beste antwoord

Ga voor de zekerheid even naar je huisarts. Het kan zijn dat je ergens iets overbelast hebt. M.n. sommige fitnessoefeningen of dansbewegingen kunnen wat overbelastend zijn voor middenrif of ribben.