Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kan het zijn? wat kan ik doen?

Vanochtend liep ik op straat en oppeens kreeg ik behoorlijk krampen in/bij mijn schouderblad links. En die kramp blijft maar aanhuiden en straalt ook uit naar mijn nek, hele arm en onderrug ook. soms zo erg dat haast geen lucht krijg. (het gevoel heb ik) ben benauwd en bukken lukt haast niet en mijn arm voelt ook zwak aan en kan haast niet optillen of helemaal rekken. Volgens mijn man is mijn rug waar ik pijn heb is ook dikker.
heb diflocanac genomen maar die help ook erg weinig. Naar de huisarts gebeld waar de assistene zei dat het spit is en moet pijnstiller nemen. (maar het spit is toch de onderrug?)
ik heb ondraagelijk pijnen dus wil graag het weten wat ik nu kan doen en wat het kan zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik kan mijn hoofd naar de linker kant ook niet helemaal draaien en naar de rechterkant ook erg moiezaam. :( erg pijnlijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100