coldpack of natte lap helpt als verkoeling, waardoor het misschien minder pijnlijk wordt, de ontsteking zal er niet van verdwijnen.
je kunt beter even naar de huisarts gaan voor de juiste diagnose en behandeling.
Soms gaat het vanzelf weg, elastische kousen kunnen als advies worden gegeven, iboprofen of andere ontstekingsremmer kan je krijgen. Je huisarts is de beste raadgever in deze

Toegevoegd na 2 minuten:
Het ligt ook aan de oorzaak vd onsteking.
Kijk voor info even op onderstaande site:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/115442-aderontsteking-symptomen-oorzaak-en-behandeling.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tussen koelen met een koude natte lap of voorpagina zal weinig verschil zitten. De meest effectieve manier om te koelen is met een nat verband. Hiervoor maak je wat normale gazen nat onder de kraan, uitknijpen en op de ontstoken plek houden. Daar dan een verband om om de natte gazen op hun plek te houden. Dan zul je een paar keer per dag de gazen moeten bevochtigen met een plantenspuit oid.

Het water uit de gazen verdampt en onttrekt daardoor warmte uit de huid. Je zal merken dat er hier door echt een koude plek ontstaat. Doordat je zo eigenlijk de hele dag door koelt, koel je erg effectief.

Toegevoegd na 51 minuten:
voorpagina = coldpack
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wat bedoel je met "voorpagina"? Het lijkt mij niet zo slim er een natte krant voor te gebruiken...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eh, daarmee bedoel ik de coldpack.
Suffe "spellingcorrectie" ook altijd...