Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen stekende pijn in mijn pols?

In december 2012 heb ik met gym door een val het kopje van mijn ellepijp aan de kant van mijn hand gebroken. In december 2013 is mijn strekspier in mijn hand/pols deels gescheurd na een vechtpartijtje. Sinds een week heb ik nu last van stekende pijn in mijn pols/hand op die plekken. Zou die stekende pijn iets te maken hebben met die dingen hierboven? En moet ik dit nog even afwachten of toch even langs de huisarts gaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan iets te maken hebben met je eerdere kwetsuren. Een stekende pijn wordt vaak veroorzaakt door een beschadigde zenuw, wat inderdaad mogelijk is bij het scheuren van een spier of een breuk in het bot. Om deze pijn te verminderen of weg te krijgen is een bezoek aan de huisarts nodig, deze kan je pijnstilling en/of fysiotherapie voorschrijven, nadat hij/zij de oorzaak van de pijn heeft onderzocht, want mogelijk is het geheel iets anders dat de pijn veroorzaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding