Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

terugkerende schouderklachten, oorzaak?

Telkens heb ik een terugkerende klacht aan m'n schouder, ik kan mijn arm niet boven mijn schouder krijgen zonder hulp van andere arm. Ik probeer het zo goed mogelijk te laten herstellen als het weer zo ver is, maar kan niet stil zitten en ga weer dingen doen die denk ik niet heel handig zijn met zo'n schouder. (sporten, opdrukken enz.) Op gegeven moment was het zo erg, kon ±2 maanden niets doen. Het ging beter, maar de stekende pijn die er ook was, ging niet weg. Ben toch het sporten weer gaan oppakken, maar na ±1,5 maand is het weer raak. Zit nu al 3 weken thuis zonder te sporten. (inc. ibuprofen en die reutemeteut)

Zou iemand hier iets op weten dat het over gaat/pijn verminderd/oorzaak?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
955
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat zei de fysiotherapeut?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kon niet een oorzaak vinden =(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geïrriteerde pees? Daar heb ik driekwart jaar mee lopen sukkelen voordat de fisio hem, met 3 x goed pijn doen, in de 'genees'-stand kreeg. Anders toch maar eens foto's laten maken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je hem niet boven je hoofd tillen vanwege pijn, vanwege spierzwakte of vanwege stijfheid?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pijn en de stijfheid is het probleem...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er eindigen allerlei spieren als pees op de schouder. Controleer of de klacht door een stijve pees veroorzaakt wordt. Zo ja, dan zou een fysiotherapeut je kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding