Ik heb een zusje en een vader met coeliakie.
Je mag geen dingen met gluten. Maar bepaalde noten dan weer wel. En ook dingen van het merk schar en damhert. Bij de Albert Heijn staat het er ook altijd bij.
Maar als je dit toch te riskant vindt dan moet je gewoon naar de hoeve in Baarn toe. Gewoon de hoeve intikken en je vindt het al!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Coeliakie of glutenintolerantie wordt veroorzaakt door een overgevoeligheid voor gluten. Gluten is een eiwit dat voorkomt in tarwe, haver, rogge, gerst en spelt.

WEL TOEGELATEN
• Aardappelen en aardappelzetmeel,
• rijst en rijstzetmeel,
• maïs en maïszetmeel, polenta
• gierst, sorghum, teff, job’s tears
• Glutenvrij brood

Voor de gehele lijst zie in bron daar hier te weinig plaats
fremar