Waarom heb ik pijn bij me enkel?

Maandag tijdens het gymen ging ik op de springkussen op me voeten en later ging ik voetballen in een andere zaal op me sokken was me schoenen vergeten in de andere zaal en ik speelde dus op sokken.
Het was een zeer harde bal, tijdens het schoppen deed het rond me enkel heel erg zeer, maar ik kon er gewoon op staan en het deed niet heel erg zeer.
Later in de dag begon het meer pijn te doen en het verminderd ook niet.
İk heb het afgekoeld hielp ook niet.
Het doet heel erg zeer als ik me voet na boven buig met de tenen na boven.
En staan op me hiel doet heel erg zeer.
Het is me rechtervoet en het doet voornamelijk iets boven me enkel zeer en de pijn loopt een beetje tot het midden van me been.
İemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag het aan de dokter, die is ervoor! Hoe kunnen mensen hier nou een goed advies geven? De dokter kan even naar je voet, enkel etc. kijken en je bewegingen laten maken etc. zodat hij kan zien wat er aan de hand is.

Antwoorden (1)

Als ik je zo hoor klinkt het gewoon als spierpijn dit is dan waarschijnlijk ontstaan doordat je zonder schoenen tegen een bal hebt getrapt waardoor je voet verder doorbuigt dan met schoenen.

Ook met schoenen kan dit gebeuren als je voet snel en krachtig te ver naar beneden buigt .