?wat kan ik doen om minder last van mijn knieen te hebben, ook s'avonds bij werk met veel lopen en staan

ik ben enkele jaren geleden met gladheid eerst op de ene, later de andere knie gevallen; volgens de huisarts zijn kruisbanden uitgerekt en is er niets aan te doen. Ik heb er niet altijd last van, soms smeer ik er Midalgam op, dat is prettig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oefeningen doen. langs een fysio gaan en die kan je zeggen wat je moet doen.

Antwoorden (1)

Je zou een soort ondersteunende bandage kunnen dragen, deze kan je bij drogisterijen wel kopen. Ook zou je kunnen proberen om af en toe een korte zitpauze in te lassen tijdens je werk. Ook zou het kunnen zijn dat je steunzolen nodig hebt, dit zou je met de huisarts kunnen overleggen.