Wat te doen aan een ontstoken meeëter?

Zo'n een die heel groot wordt, net een bult. Een op mijn schouder, wat kan ik eraan doen? Pijnlijk om aan te zitten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

sowieso ervan afblijven. Kook water en doe dat in een grote pan of kom. Doe een grote handdoek over je hoofd heen en ga boven die kom of pan stomen. Je porieen gaan daarvan open en soms komt vuil dan eruit. Daarna er alchol of die calendula opsmeren. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Smeer er calendula van vsm op, dit helpt. Niet aan pulken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar koop ik dit product ?
Amadea
10 jaar geleden
In alle drogisterijen en apotheken die ook homeopathische middelen verkopen. Van die natuurdrogisten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik haal het meestal bij etos of kruidvat