Tijdens en na het zwemmen heb ik pijn aan de binnenkant van mijn rechterknie. Iemand die weet wat ik er aan kan doen?

Rusten helpt weinig tot niet.
Telkens na 10 lengtes krijg ik lichte pijn, en de langer ik zwem de erger dit wordt. Vroeger vaak gezwommen en gaan lopen, nooit last van gehad. Ik heb geen overgewicht, dus daar liegt het ook niet aan.

Iemand een idee? of eventueel een zalfje ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
bij elke slag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep, en nu (een dag erna) voel ik het licht wanneer ik wandel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij was het dat ik een ongecontroleerde slag maakt met mijn benen.
Door beter mn spieren aan te spannen en mn slag helemaal perfect uit te voeren werd de pijn minder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal ik eens proberen, thanks!

Het beste antwoord

Zou je meniscus kunnen zijn. Ik heb licht meniscusletsel en ook pijn als ik de schoolslag zwem. De fysiotherapeut had me al voorspeld dat dat zo zou kunnen zijn. Overigens wordt het met meer trainen wel minder bij mij.
Met borstcrawl, vlinderslag en andere slagen waarbij ik niet die draaibeweging met mijn knie maak, heb ik geen last.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal het alvast eens uittesten, thanks!