Hoe kan ik het beste met mijn gebroken neus omgaan?

Ik heb een paar jaar geleden mijn neus gebroken, de dokter zei dat hier niks meer aan gedaan hoefde te worden. Een jaar geleden kreeg ik er een stick op en de dokter zei dat het een scheurtje in mijn bot was. Hoe dan ook, het is nog steeds dik aan een kant en doet veel pijn, is hier iets tegen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je dit al aan de docter verteld. Zo niet ga dan eerst naar de docter.
Ivana
10 jaar geleden
Vraag even een verwijsbrief voor een foto of een KNO-arts.

Antwoorden (1)

laat je door de huisarts eens doorverwijzen naar een kno arts voor deskundig advies. leven met pijn aan je neus is geen goede optie. valt misschien operatief wel iets aan te doen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij ook het enige goede antwoord +.