Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

onbekende/rare korsten blijven terugkomen?

Goedendag mensen,

Ik ben het een beetje zat. 2/3 maanden geleden ontdekte ik korsten op mijn hoofdhuid (onder mijn haar dus) ik heb altijd wel roos gehad dus ik dacht zal wel rozen zijn en weer overgaan. over een week waren het grote dikke korsten op mijn hoofd (meeste aan de zijkant van mijn hoofd en dicht bij mijn oren)
het waren echt dikke korsten heb geen (krab)wonden gehad. mijn hoofd jeukt wel soms (komt oa door rozen)

Dus dit maakte me zorgen, ik dacht ik wacht nog een week en ga naar de huisarts. na een week ging het over, dacht dat ik er vanaf was. maar een week daarna kwam het weer terug! gewoon dikke korsten ik kan ze eraf pulken en dan zie je rood (geïrriteerde huid?), na het pulken van kosten zijn ze na een paar dagen tot een week weer terug. als ik er niet aan zit worden ze nog dikker en blijft het gewoon staan!

het probleem is dat het een sprongetje heeft gemaakt naar niet haar gedeelte.. normaal had ik die korsten onder mijn haar, nu komt het (heel weinig) op mijn voorhoofd terecht en bij mijn wenkbrauwen! deze gaan gewoon niet weg, soms lijkt wel dat de korst minder wordt maar volgende dag zie je weer een dikke korst. ik vind het heel irritant!

Ik gebruikte anti roos shampoo, soms normale shampoo.. het ligt iig niet aan het shampoo. en voor zover ik het weet heb ik geen allergie voor iets.

Ik weet het en ik ga ook langs mijn Huisarts maar ik wou toch nog even vragen of iemand er wat over weet of ook ongeveer

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100