Al derde jaar dat ik tijdens mijn verjaardag ziek ben, is dit iets 'toevalligs' ?

Ben op 10 Juni jarig, en dit is al de derde keer op een rij dat ik net ervoor (vaak 5 tot 7 dagen) ziek word en het tot ongeveer 1 a 2 weken na mijn verjaardag duurt. Dit is niet zo fijn natuurlijk, maar vind het best raar dat ik het hele jaar door gezond ben en net wanneer mijn verjaardag eraan komt alles onverwachts veranderd. Is dit iets 'toevalligs' of iets met een reden etc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K
Amadea
10 jaar geleden
Dat kunnen wij niet voor jou weten. Ga bij jezelf na wat jij in juni anders doet dan de rest van het jaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
miss word je zenuwachtig? dat je je beetje misselijk voelt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk dat dat inderdaad gewoon aan het seizoen ligt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent, maar is in het verleden rond deze periode iets gebeurd dat je zwaar heeft getroffen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het niet hooikoorts ofzo

Antwoorden (2)

Je vertelt niets over je symptomen maar ik vermoed dat je last van hooikoorts hebt en dat er precies deze tijd iets in bloei staat waar jij last van hebt. Je bent namelijk veel te lang ziek om normaal te zijn of om te maken te hebben met 'zenuwen voor je verjaardag'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is toevallig. Ik ben op 1 juni jarig en dan is het vrijwel altijd koud weer, behalve die keren dat er hittegolven waren. Met andere woorden: de datum van het uitbreken van een ziekte is puur toeval. Je zult ouder zijn dan 3, dus heb je ook al heel wat jaren gehad dat je op je verjaardag NIET ziek was.