Wat te doen, bij ingegroeide NIET oplosbare hechting ?

Ik heb zo'n 3 weken geleden een plank op mijn pink gehad.
Het halve topje van mijn pink was compleet geplet.
Mijn laatste vingerkootje was verbrijzeld, en is verwijdert, ook mijn nagelbed hebben ze er uit gesneden, die was ook niet meer te redden.
Toen hebben ze voor zover mogelijk was, de huid die nog heel was aan de onderkant van mijn pink, strak getrokken over het topje van mijn pink, met 4 niet oplosbare blauwe hechtingen.
De hechtingen zijn er dinsdag uit gehaald.
Maar nu is de korst er zo goed als af gevallen, en nu zie ik een blauw draadje onder de huid lopen.
Als ik er aan kom, doet het erg pijn, en het voelt precies zo, als toen ze de hechtingen er uit haalde.
ik kan op internet niks vinden, behalve weken in badedas, maar dat geld voor oplosbare hechtingen, deze zijn NIET oplosbaar.
De zuster in het ziekehuis zei, dat als er hechtingen bleven zitten, dat het lichaam die er vanzelf uitwerkt, maar ik neem aan dat dat alleen met een ontsteking gepaard gaat, en daar zit ik niet op te wachten.
Heb al een zware antibiotica kuur gehad, waar ik nog steeds van aan het herstellen ben.
Iemand een idee hoe ik die er het liefst pijnloos uit krijg ?

Toegevoegd na 3 uur:
Het lijkt een los stukje draad te zijn, zo niet dan zit de rest van de hechting (het knoopje) erg diep onder mijn huid, en is niet te zien.
Ik ben bang dat ik dadelijk weer terug bij af ben, als ze die er uit moeten snijden :-(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
49.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de hechting er al uit gekregen gelukkig.
Het was gelukkig een los draadje.
Ik heb er wel zo'n 5 uur aan zitten priegelen, maar de aanhouder wint, hij is er uit ;-)

Het beste antwoord

Ik zou als ik jou was gewoon naar de huisarts of behandelend arts gaan....idd niet wachten op n ontsteking...

Toegevoegd na 1 minuut:
Tot je daar terecht kan goed schoon houden met bijv betadine
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Maar ik had eigenlijk weinig zin om terug te gaan naar het ziekehuis, aangezien ik daar niet zo geweldig behandelt was.
De huisarts was een optie.
Maar gelukkig heb ik hem er zelf al uit gekregen.
Heb hem er uit gepriegeld met een ontsmet speldenknopje.
En ik heb nog ontstekingsremmers liggen, dus die heb ik ook nog 1 ingenomen, en pak er dadelijk nog 1