Heb snel deuken in mijn huid, kan dit erg zijn?

Als ik even mijn mobiel vastheb en hem laat rusten op een vinger heb ik daar gelijk het spoor van mijn mobiel inzitten. In mijn vinger. Dus zit er een.deuk in. Heb dit ook bij mijn pink waar mijn mobiel iok weleens op riat. Is dit normaal of kan dit gewoon. Deuk kan er wel dagen lang zitten.

Toegevoegd na 38 seconden:
Riat = rust

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drink je wel genoeg water en vocht? Misschien ben je een beetje uitgedroogd. Dan trekt die deuk veel langzamer weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor is heel normaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik drink heeeeel veel water
Ritsuka
11 jaar geleden
ik had dat met klussen in huis, op mijn vinger een deuk van de kwast vasthouden.
gaat vanzelf weg als je dat een tijdje niet meer doet, minder op je telefoon dus

Antwoorden (1)

Dit klinkt wel een beetje apart, drink je wel voldoende ? Het doet me namelijk een beetje denken aan de huid van bejaarden die als ze niet genoeg drinken ook ingedeukt blijft. Of als je in hun vel knijpt blijft die ingeknepen huid bij vochttekort als het ware gewoon overeind staan. Maar ik zie in je profiel dat je 18 bent dus wat dat betreft moet je een soepele huid hebben.

Ik denk niet dat het kwaad kan als je verder geen klachten hebt, maar zoals altijd het advies om het aan je huisarts te vragen als je het zeker wilt weten.