Waar heb ik last van ? Buikpijn en stukjes bij plas.

Vanacht werd ik wakker met hevige buikkrampen, ik wilde opstaan maar dit ging niet. De buikkrampen waren door mijn gehele buik. Na een tijd ben ik toch in slaap gevallen. Nu heb ik nog steeds last van een raar gevoel in mijn buik, en ik ging net na de toilet en mijn plas was erg donker en er zaten rare stukjes in. Niet groot, maar je zag ze wel. Nu het pasen is, twijfel ik om na de dokter te gaan. Weet iemand wat dit kan zijn ? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Mogelijk blaasontsteking, maar eerste plas van de dag is wel vaker donker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nouja, ben al deze dag na het toilet geweest maar niet opgelet. Nu wilde k doorspoelen en zag het.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan weet ik het niet, huisartsenpost kun je bellen

Antwoorden (2)

Het zouden nierstenen kunnen zijn maar ja wij zien die stukjes niet, gewoon even de huisartsenpost bellen en het voorleggen, zij zullen dan wel zeggen of je moet komen of niet. Meet ook even op of je koorts hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Nierstenen of blaasstenen dacht ik ook direct aan.
www.robwillemse.nl/.../artikel26_galstenen_nierstenen_blaasstenen.html
of blaas0ntsteking, even urine inleveren