welke manieren zijn er om in een knie te kijken?

ik heb een kunstknie, maar daar is iets niet oke naar mijn gevoel. heb elke dag pijn, volgens de orthopeed kun je geen mri scan doen, (geeft een grote streep in het beeld) je kunt ook geen kijk operatie doen, maar zijn er nog andere mogelijkheden, om zonder direct te opereren er in te kijken wat er mis is?? ik heb al van alles bedacht maar weet het niet meer.
graag advies en/of ervaringen
alvast bedankt voor de moeite

Toegevoegd na 6 dagen:
is er dan niemand die nog een idee heeft? nou ik wacht het nog ff af, misschien is er wel geen andere optie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.kniechirurgie.nl/pijn-na-een-knieprothese

Antwoorden (1)

Je zou een röntgenfoto kunnen laten maken van je knie, dat kan namelijk wel. Maar hier zie je alleen benige delen (het bot en de prothese) van je knie.
Een echo weet ik niet zeker, maar dat kun je misschien ook navragen.

En als ze het niet kunnen vinden moet je misschien toch een operatie overwegen, want met die pijn blijven lopen is ook niet normaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd een rontgenfoto is al gemaakt en daar lijkt het allemaal prima op, een echo is voor een jaar terug gemaakt en toen zagen ze geen vreemde dingen misschien nog een echo met de kans dat er nu wel iets te zien valt? ik weet het niet meer ben ten einde raad, wat je ook zegt iedere dag met pijn is ook geen pretje
bedankt voor je reactie