Is het normaal beroerd te zijn na een oogonderzoek?

Voor de tweede keer heb ik dus een oogonderzoek gehad.

De eerste keer was ik al heel snel tijdens het onderzoek beroerd.
Hoofdpijn en migraine.

Nu de tweede keer iets dit keer alleen zonder vloeistof alleen iets minder uitgebreid heb ik weet hoofdpijn en migraine van de oogonderzoek.

Is dit normaal dat door onderzoek bij migraine patiënten dit word getricked.

Wat kan ik doen om het de volgende keer te voorkomen.

Het was wel om te kijken of mijn migraine van mijn ogen vandaan komt. Maar dat durft men nog steeds niet te zeggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk hebben ze met een fel lichtje in je ogen gekeken of met verschillend knipperend licht,dit is een grote uitlokker van migraine als je migrainepatiënt bent.
En aangezien je migraine kreeg door het onderzoek zal de migraine niet door een afwijking aan je ogen komen,immers kreeg je het nu ook door het onderzoek.
soms kan migraine komen als je slecht ziet,bijziend of verziend .
veel sterkte met de migraine en eventuele verdere oogonderzoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eerste keer wel inderdaad.
Snelle reactie op. Nu hadden ze dat niet gedaan.
Nog hoofdpijn en migraine naar onderzoek terwijl ik weken geen migraine meer had gehad door onderhoud medicatie.
Ik heb gevoel dat mijn oog veel moet werken door corrigeren en dat niet gewend is. De oogspier trekt en daardoor een hoofdpijn aanval krijg. Iedergaval je lampje zal wel kunnen kloppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor de sterkte ;)