last van mijn hele arm plotseling, wat is het?

ik werd wakker met een pijn in mijn schouder. de rest van de dag had ik veel last van mijn hele arm. en mijn nek deed ook pijn (aleen de rechterkant) 14 week geleden kreeg ik een slijmbeurs ontsteking die na 6 week weg toen ben ik weer langszamer hand dingen gaan doen zoals sporten, schrijven. nu heb ik niet dezelfde pijn dus een slijmbeurs kan het niet zijn. het is de arm waarmee ik schrijf en alles doe. ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

kan meerdere oorzaken hebben:
weer een ontsteking, op een iets andere plaats dus andere pijn.
verkeerde slaaphouding, zodat er wat zenuwen afgekneld zijn.
na die ontsteking te vel hooi op je vork genomen, ofwel arm overbelast
tennisarm

Maar de enige die het juiste antwoord kan kiezen is je dokter
11 jaar geleden
In het ergste geval zou dit een nekhernia kunnen zijn , maar ook een tennisarm. Maak je niet teveel zorgen maar ga wel naar de huisarts !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik ook eens gehad.

Ik had die avond daarvoor iets te veel gedronken waardoor ik helemaal fout heb gelegen met mijn arm. Ik heb ruim 3 dagen last gehad van mijn arm.
Ik heb afgewacht en heb er geen last meer van gehad.

Indien je nogsteeds last hebt na een tijdje dan zou ik een doorverwijzing vragen voor een foto. Of ze even willen voelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook regelmatig gehad! erg vervelend en pijnlijk, onhandig!
Bij mij bleek het een zenuw te zijn die (te) lang bekneld heeft gezeten/gelegen.
Ga er rustig mee om , maar langer als 3 dagen direct dokter bellen!
Gezien de datum zit je een beetje vervelend! dus oliebol maar in de andere hand opeten!!!
Succes en een gelukkig uiteinde!!! (paracetamolletje)