Ik heb al dit hele haf uur verschrikkelijke pijn in mijn onderbuik uit het niets, wat zou het kunnen zijn?

Het is zo pijnlijk dat lopen bijna niet meer gaat, zelfs als ik zit voel ik de pijn nog steeds, ik snap dat als dit zo door gaat ik naar de dokter moet maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat het waarschijnlijk is, ik heb dit nog nooit eerder gehad en het martelt me echt verschrikkelijk, zou iemand kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien ben je zwanger?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben voor zo ver ik weet nog maagd =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben een beetje specifieker a u b. links onder of rechts en ben je ook misselijk of zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet misselijk, en eigenlijk m'n gehele onderbuik, het zijn geen pijnlijke steken maar een pijn die voortduren door blijft gaan
Steenuiltje
11 jaar geleden
Tsja, niet zwanger dus.... eerste menstruatie? blinde darmontsteking? last van je darmen? blaasontsteking? en zo kan ik nog wel even doorgaan! Bel de dienstdoende huisarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je niet stil kan blijven zitten, kunnen het ook nog nierstenen zijn

Antwoorden (3)

Go see the doctor......
Wij kunnen dat niet beoordelen vanachter onze computer. Je arts stelt gerichte vragen waar de pijn zich bevindt. Een onderbuik is een ruim begrip en er zitten veel organen ...

Dus huppakee, bel NU nog de dienstdoende huisarts en vertel wat je klachten zijn. Zij beoordelen of je direct moet komen of niet. Tip: neem voor het bellen even je temperatuur op!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoiezo bedankt voor de moeite, ik zal zo even het nummer opzoeken van mijn huisarts, bedankt!
Dit zou een teken kunnen zijn van:
* Gas in je darmen/maag (kan komen door teveel frisdrank bijvoorbeeld.
* Dit kunnen voortekenen zijn van je menstruatie (als je een vrouw bent)
* Het zou ook een teken van blinde darm ontsteking kunnen zijn als de vorige twee hoogstwaarschijnlijk niet van spraken zijn ga dan langs bij de huisarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ook mijn antwoord zijn! +
Waarschijnlijk blindedarmontsteking.
Tip:ga op de wc zitten(beetje languit)en poep een beetje ,misschien helpt dit.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min. Er kunnen honderden andere dingen zijn en misschien wel helemaal niks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helpt poepen tegen blindedarmontsteking?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms wel
esth0r
11 jaar geleden
ja, soms wel eventjes tegen de pijn, maar op de lange termijn moet je met een blindedarmontsteking wel gewoon linea recta de dokter bellen....