Ik heb soms kramp in mijn spieren of een vreemde tinteling wat kan dit zijn?

Ik zag laatst een documentaire over AlS en daar waren ook over de beginselen daarover is dat het misschien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

Dat kunnen wij hier niet bekijken.En dat is het nadeel van documentaires en internet: je vindt altijd de engste dingen als je je symptomen opzoekt. Nooit een simpele verkoudheid maar meteen longontsteking, om maar n voorbeeld te noemen.
Dus als je je zorgen maakt: niet googlen maar naar de dokter
11 jaar geleden
ik heb regelmatig kramp in spieren van mijn benen en ook tintelingen in mijn handen.
veel mensen hebben dat, het hoeft niets te betekenen, maar ik ben geen arts, dus als je er last van hebt, even naar de huisarts en je na laten kijken, dan weet je het zeker.

succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geregeld kramp hebt dan schijnt extra magnesium te helpen. Of dat waar is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik maandenlang een trillend ooglid had heel irritant. Ik had op internet gelezen dat magnesium daarbij helpt. Ik was er na twee dagen vanaf. Ik vermeld er wel bij dat ik nu zou moeten onderzoeken als ik stop of het terugkomt, maar omdat het spul ook goed schijnt te zijn voor je spieren als je veel sport blijf ik het nemen. Ik merk nu nog wel dat soms mn ooglid wil gaan trillen en dan knipper ik even dan is het weg.

Het schijnt ook goed te werken als je vaak kramp hebt. Het best opneembare schijnt magnesium tauraat te zijn. Die taurine is ook ergens goed voor, maar ik weet niet meer waarvoor. Die met die tauraat die heb ik. Andere (ik dacht dioxide ) kun je diaree van krijgen. Van deze heb ik dat niet.

Gonna
11 jaar geleden
Kramp in spieren en vreemde tintelingen kunnen nog allerlei aandoeningen zijn. Van hyperventilatie tot tekorten aan bepaalde voedingsmiddelen. Het is iets wat door de huisarts onderzocht kan worden.

Ik weet niet hoe vaak je er last van hebt. Maar ik zou de klachten wel degelijk serieus nemen. Ik heb zelf deze klachten ook, en bij mij is het een combinatie van oorzaken die deze klachten veroorzaken.