Wat is dit geklop in mijn oor?

Sinds een paar dagen heb ik een raar 'geklop' in mijn oor. Ik heb het niet altijd en het is ook een onregelmatig geklop, heb het ook enkel aan mijn rechteroor. Het is eigenlijk niet echt een geluid dat ik hoor, maar het lijkt eerder op 'bewegingen' ofzo.. Het is niet dat dit echt heel hard stoort, maar ik wil gewoon zeker weten dat er niets mis is met mijn gehoor ofzo.
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is aangezien ik zelf niet goed weet hoe ik dit moet omschrijven en het dus ook niet goed kon opzoeken, dus sorry als het al bestaat!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
69.6K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je oor verstopt zit. (ophoping oorsmeer) Om dit te laten onderzoeken, kan je een afspraak maken met de huisarts. Vaak moet je eerst een paar dagen met olie druppelen en dan worden je oren uitgespoten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het lijkt op een soort ruizen, je hoort je hart kloppen zeg maar dan is het of verstopping door oorsmeer of je trommelvlies heeft druk er achter, probeer eens je neus dicht te houden en dan te blazen door je neus. Dit komt wel vaker voor als je verkouden bent of word.

Toegevoegd na 1 minuut:
bij verkoudheid kan je buis van eustagius verstopt gaan, die loopt van achter je trommelvlies naar je neus