Bestaat er ook een instantie die je hart kan controleren of hij goed is? tegen betaling natuurlijk.

dus niet de huisarts, want die gaat alleen bij klachten onderzoeken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een bodyscan latem
Doen in duitsland..
Dan doen ze een algehele check..
Maar niet goedkoop

Antwoorden (2)

Ja hoor, bij sommige werkgevers zit het ook in de arbeidsvoorwaarden. Zoiets heeft een "health check" zie link voor een voorbeeld.

Toegevoegd na 19 seconden:
heeft = heet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan op google zoeken op priveklinieken die ook hartcontroles uitvoert.
Ik vraag mij eigenlijk wel af waarom je dit wilt doen, want ik denk dat het niet goedkoop zal zijn en zolang er geen medische reden(en) is (zijn) vergoed je zorgverzekeraar het niet