Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je nog een keer kinkhoest krijgen als je net van de ene nog herstellende bent ?

aangezien ik nu weer verkouden ben , en die verkoudheid is het allemaal mee begonnen! Weet ik dus niet wat ik moet doen.. ben bang dat ik er dadelijk complicaties aan overhoud!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
948
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kinkhoest kan wel drie maanden duren, vroeger noemden ze dat de 100dagenhoest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe lang geleden kreeg je kinkhoest?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vlindertje ik kreeg kinkhoest 13 mei , en nu heb ik een verkoudheid... volgens de dokter erbij dus... dubbel op! krijg puffertjes en heb nu kaloba gekocht!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk niet dat veel mensen hier verstand van hebben. Maar mijn teorie is: je bent toch nog genezende dus misschien heb je nou gewoon even een dipje.

Heb je echt zorgen: bel even met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik voor je gevonden:

Hoe gaat het verder bij kinkhoest?

Het hoesten kan drie tot zelfs vier maanden doorgaan.
Iemand die kinkhoest heeft doorgemaakt, is daarna langdurig tegen de ziekte beschermd. Toch is het mogelijk om na tien tot vijftien jaar weer een milde vorm van kinkhoest te krijgen. Dit geldt ook voor mensen die volledig zijn ingeënt tegen kinkhoest

Ik hoop dat jij je nu,omdat het in mei is begonnen, geen zorgen meer maakt!

Groetjes vlindertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding