Teennagel lost half jaar na operatie?

Ik heb ongeveer een half jaar geleden de nagel van mijn grote teen laten opereren omdat die altijd ingroeide. Dat is toen vrij goed genezen alleen met terug te gaan werken heeft dat wat gebloed en dat is onder mijn nagel blijven zitten. Zou er wel uit groeien volgens de dokter. Nu is dat inderdaad al een heel stuk hoger maar dat stuk waar die 'plek' onder zit lost nu.. Heb dit er zo goed mogelijk afgeknipt en ontsmet maar wat nu? kan pas volgende week naar de huisarts vanwege mijn werk en de pedicure durft er niks aan doen. Gewoon afwachten of iemand nog nuttige tips? Pijn doet het niet echt...

Toegevoegd na 1 uur:
Het losse stukje is aan de zijkant maar zowat in het midden van de nagel..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In ieder geval de nagel goed afgeplakt houden met een bijvoorbeeld leukoplast, dit om te voorkomen dat het ergens achter blijft hangen, en om te voorkomen dat het nagelbed onder je nagel beschadigd wordt.

Wanneer je nagel verder goed groeit sinds de operatie kan je er door een pedicure eenmalig een harsnagel op laten zetten zodat de originele nagel goed kan uitgroeien zonder beschadigd te worden.
Ik vermoed dat jouw pedicure dat niet doet, daar heb je aparte applicatiecursussen voor. Je zou bij andere pedicures kunnen navragen of zij zo'n cursus wel gedaan hebben.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! tot nu toe geen extra last dus ma duime da het snel vrijdag is dat ik naar de dokter kan...

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het verstandig is om gewoon even te wachten en volgende week er mee naar de huisarts te gaan. succes